אודותינו

חברת דיכטר ניהול ואחזקה צמחה מתוך הרצון לייעל ולסייע לועדי הבית לנהל את בנייני המגורים שלהם בצורה הנוחה והפשוטה ביותר, תוך מתן יחס אישי וליווי מקצועי לאורך כל הדרך.

מתוך ניסיון העבר מביאים ניסיון עשיר בתחום וגישה שונה מחברות ניהול אחרות זאת בשילוב עם טכנולוגיה מתקדמת כדי להביא את נושא ניהול ואחזקת בנייני המגורים למאה ה-21.

"אין חכם כבעל ניסיון"

בתור יו"ר ועד בית בעבר נרכש ניסיון עשיר וידע מעמיק בנושא ניהול הבניין גם מהשטח וגם מהעשרת הידע באמצעות החוקים והתקנות הרבים הקשורים לנושא.

"ידע הוא כוח" ובאמצעותו אנחנו יכולים לחזות ולמנוע תקלות ובעיות שונות היכולות להתעורר בבניין המשותף.

הידע והניסיון הינם כלים יקרי ערך בהתמודדות מול הבירוקרטיה המוניציפלית וכמובן בהתנהלות מול בעלי המקצוע ונותני השירות.

השירות שאנו מספקים ללקוחותינו

  • ניהול שוטף של הבניין.
  • גביית תשלום מסי ועד הבית.
  • התקשורת עם בעלי מקצוע לטיפול בבניין – ללא מונופול מובנה כל בעלי המקצוע באישור נציגות ועד הבית.
  • ביקורים על בסיס שבועי על מנת לוודא שכל בעלי המקצוע מספקים את השירותים שלמענם נשכרו.
  • זמינות 24/7 באפליקציה לטיפול מהיר ויעיל בכל סוגי התקלות.

אז במה בעצם לבחור בנו ?

  • מקצועיות וניסיון: חברתנו פועלת במספר בניינים ובוחרות להעסיק עובדים מקצועיים המכירים את מערכות הבניין ואת דרכי הטיפול בתקלות השונות, ואלה לרוב יתחזקו את מערכות הבניין באופן הטוב ביותר.
  • חסכון בזמן: העסקת ועד בית חיצוני משחררת את נציגי הדיירים מטיפול בתחזוקת הבניין.
    ומעיסוק בגביית דמי ועד בית ובשאר העיסוקים הגוזלים זמן רב. בנוסף, עיקר הפעילות בבניין מבוצעת בשעות היום בזמן שאנשים נמצאים בעבודה, ומעט מאוד נציגי ועד בית עצמאיים יכולים לתרום מזמנם בשעות היום. חברת הניהול לוקחת אחריות זו על עצמה.
  • אובייקטיביות: מדובר בגוף שלישי, שלא גר בבניין, וכך פוחתת אי-הנעימות בהערות לדיירים על ניקיון, על אי תשלומים וכדומה. כיוון שוועד בית חיצוני הוא אובייקטיבי לסייע בסכסוכי שכנים.
  • תגובה מהירה יותר לטיפול בתקלות: על ידי הפעלת מוקד טלפוני והבאת עובדי תחזוקה קבועים ומיקצועיים שיכולים לתת מענה מהיר.
  • אין יחסי עובד: מעביד בין ועד הבית לנותני השירותים, דבר שמשחרר את ועד הבית מאחריות כמעסיק.
  • גמישות: קיימת אפשרות לעבוד עם נותני שירותים שמועדפים על ידי ועד הבית.
  • שקיפות: מול הדיירים, אנו נציג אחת לתקופה דו"חות כספיים של הבניין ונשתף את הדיירים בהחלטות חשובות הקשורות לתפעול הבניין או בהחלטות שקשורות להוצאות חריגות. יש לקבוע תדירות לדיווח, וכן צורך בדיווח על כל אירוע של תקלה בבית המשותף.
  • חברת הניהול בשיתוף ועד הבית תקבע את תדירות התחזוקה של מערכות הבניין ושל מתקניו.
  • קיומה של נציגות ועד בית: אמנם נציגות הדיירים לא צריכה לעסוק בניהול השוטף (גבייה, דוחות, פיקוח על נותני שירותים וטיפול בתקלות), אך חשוב שתהיה בקשר עם חברת הניהול בסיטואציות שונות כדי להבהיר לחברה את רצונות דיירי הבניין ואת צורכיהם ובטיפול מול הקבלנים ובסיטואציות רגישות שאותם יבחרו מראש כגון עלויות של אחזקה ועוד.