ביקור שבועי

ביקורים שבועיים קבועים בניין על מנת לוודא את תקינות השירותים הקבועים המבוצעים במקום ובדיקה כללית למניעת תקלות עתידיות.

שקיפות מלאה

מול הדיירים, אנו נציג אחת לתקופה דו"חות כספיים של הבניין ונשתף את הדיירים בהחלטות חשובות הקשורות לתפעול הבניין או בהחלטות שקשורות להוצאות חריגות. יש לקבוע תדירות לדיווח, וכן צורך בדיווח על כל אירוע של תקלה בבית המשותף.

24/7

הפעלת מוקד טלפוני והבאת עובדי תחזוקה קבועים ומקצועיים שיכולים לתת מענה מהיר.

זמינות לכל דיירי הבניין 24/7 באמצעות אפליקציה מתקדמת לדיווח תקלות ובכך טיפול יעיל ומהיר בתקלות.

סליקת כרטיסי אשראי

תשלום פשוט של מסי ועד הבית באמצעות האפליקצייה מכל מקום ובכל עת וצפייה בהיסטוריית תשלומים.

אפליקציה ייעודית

שימוש שאפליקצייה ידידותית ופשוטה למשתמש המאפשרת מגוון פעולות ושימושים עבור כל דיירי הבניין והועד בפרט. האפליקציה מאפשרת לדיירים להיות בקשר שוטף עם חברת הניהול הניהול ולקבל מידע מגוון לגבי הבניין והפעילות בו.

ניסיון רב בתחום

חברתנו פועלת במספר בניינים ובוחרות להעסיק עובדים מקצועיים המכירים את מערכות הבניין ואת דרכי הטיפול בתקלות השונות, ואלה לרוב יתחזקו את מערכות הבניין באופן הטוב ביותר.